Faceți căutări pe acest blog

vineri, 18 mai 2012

ANDREI IORDACHE CASTIGA CONCURSUL DE RECITARE DE LA BLAJ!

Imi face deosebita placere sa va anunt ca elevul Iordache Andrei de la clasa a XII-a D a castigat recent premiul I la concursul de poezie patriotică « Noi Suntem Români », ediţia a IX-a 2012 , faza interjudeţeană de la Blaj, unde a reprezentat liceul nostru.  Sunt cu atât mai mândru cu cât Andrei este elev al clasei la care sunt diriginte. Acum ceva timp ne-a făcut bucuria de a recita într-un stil cât se poate de original şi emoţionant poezia cu care a câştigat.
Il felicit pe Andrei Iordache în numele şcolii pentru acest premiu ! De asemenea ţin să o felicit pe Doamna Director Opariuc Laurenţia, profesor îndrumător.
Am postat pe pagina de facebook a liceului  înregistrarea cu Andrei recitând. Sper ca vizionarea acestui filmuleţ să vă facă să vă îndreptaţi şi mai mult spre poezie şi spre adevăratele valori ale neamului românesc !  

http://www.facebook.com/pages/GSAS-Victor-Slavescu/244768322288062

2 comentarii:

  1. M-a impresionat enorm interpretarea lui ANDREI...ma bucur nespus sa vad ca inca exista oameni care vad si simt cu sufletul...Andrei are un dar special'dar depinde numai de el daca o sa-l valorifice si ar fi pacat sa nu-l fructifice mai ales ca are potential...
    M-am bucurat enorm sa o vad pe Dna Opariuc-un om minunat de la care am invatat atat de multe si care a lasat o amprenta profunda in viata si sufletul meu...MULTUMESC!
    Nu v-am omis,v-amauzit pe fundat dand indicatii,dirijand intreg evenimentul...
    Imi e dor sa va mai ascult fredonand melodii si discutand ''over and over again''pe diverse subiecte...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca ti-a placut, Ana! Si pentru noi a fost un moment cat se poate de special! Thanks a lot for your comment:)

    RăspundețiȘtergere