Faceți căutări pe acest blog

joi, 8 septembrie 2011

UN AN SCOLAR INCEPE MEREU CU CURATENIA DE TOAMNA!!! Veniti in echipa mea?

Salutare, salutare! Sper ca aţi avut o VACANTA "MARE"! Si cum toate lucrurile bune au un sfârşit, iata că începe iar scoala! :( Dar sa nu facem o tragedie din asta. Ne aşteaptă un an şcolar nou, cu multe lucruri minunate de învăţat şi experienţe de trăit! Eu unul de-abia aştept să-mi văd elevii si sa începem din nou călătoria prin ţinuturile superbe ale limbii engleze! Aşa că, la început de an şcolar, ţin să urez tuturor elevilor din GSAS dar si celorlalţi care poate vizitează acest blog să aveti parte de UN AN GROZAV, CU MULTA SANATATE, INTELEPCIUNE SI LUCRURI INTERESANTE !

Asadar, ce ziceti de o CURATENIE la inceput de an? Dupa succesul de anul trecut LET’S DO IT ROMANIA revine în forţă! Anul acesta şi-a propus să strângă 500 000 de voluntari! Fii unul dintre ei! In 2010 elevi si profesori de la GSAS s-au implicat si impreuna, am facut curatenie in padurea de la Romanesti. Pentru a va face o idee cum a fost, va invit sa vizualizati  postarea mea din 26 septembrie 2010. A fost superb sa vad ca sunt oameni carora le pasa !
Anul acesta incerc sa organizez lucrurile la nivel si mai inalt, adica sa adun in jurul acestui proiect cat mai multi voluntari. Intrebarea este : VEI FII UNUL DINTRE EI ? Poti sa sacrifici o zi pe an pentru a avea o Românie mai frumoasă ? Eu am certitudinea că da. Măcar atât lucru putem face pentru această ţară minunată!

Aştept ca la prima oră de curs din acest 2011- 2012 să-mi confirmaţi prezenţa la această campanie nobila, O.K ? 

4 comentarii: