Faceți căutări pe acest blog

duminică, 12 februarie 2012

CAMPANIE DE STRANGERE DE FONDURI PENTRU SINISTRATII ZAPEZII LA GSAS VICTOR SLAVESCU PLOIESTI

Mă uit de câteva zile bune la ştiri, ca şi  toti ceilalţi de altfel, şi văd cu stupoare cum iarna a îngheţat întreaga Europă. Din păcate Romania nu face excepţie. Mă uit la televizor şi nu-mi vine să cred ochilor ! Oameni îngropaţi în zăpadă, îngheţaţi, flămânzi şi disperaţi. Uitati de politicenii pe care i-au votat şi care le-au promis o viaţă mai bună ! Acesti oameni ar putea fi rudele noastre, chiar părinţii şi fraţii noştri. Şi dacă ar fi aşa, am face mai mult decât să ne uităm la televizor ? Cu siguranţă că da. Aşa că m-am gândit ce aş putea face eu si cu elevii mei? Şi mi-am dat seama că am putea să încercam să strângem nişte bani pentru a îi putea ajuta pe aceşti oameni sărmani. Aşadar, lansez un apel către toţi elevii din GSAS Victor Slavescu Ploiesti care pot dona, să vină pregătiţi in zilele urmatoare cu cât pot ei contribui. Impreună cu unul sau doi colegi profesori, mă voi deplasa personal din clasă în clasă pentru a aduna aceşti bani. Toate sumele strânse vor fi depuse în contul Crucii Roşii pentru a fi la dispoziţia celor sinistraţi. Sunt convins că liceul nostru se poate mobiliza şi poate da un exemplu de înaltă ţinută civică ! Gândiţi-vă că, în timp ce noi stăm la căldură şi ascultăm muzica preferată sau ne uităm la o comedie, sunt oameni care îngheaţă de frig, în întuneric, fără alimente şi fără speranţă ! HAIDETI SA-I AJUTAM SA INVINGA IARNA ASTA NEMILOASA ! 
Cei care vor sa doneze in mod individual, o pot face direct pe site-ul www.crucearosie.ro (mergeti la sectiunea donatii si completati datele cardului)

Va multumesc anticipat!

Un comentariu:

  1. Respectele mele pentru GSAS''VICTOR SLAVESCU''...sunt mandra de progresul,de evolutia voastra!...impreuna,suntem exceptionali,putem sa ne facem auziti,putem atinge obiective inalte...deoarece,ca sa facem ceva,sa ne implicam,trebuie mai intai sa simtim cu sufletul...altfel,suntem doar niste roboti!...
    Felicitari oamenilor cu suflet!

    RăspundețiȘtergere