Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 15 februarie 2012

CONCURS DE DESEN AMBASADA GERMANIEI

Lume, lume! Comunicat important pentru tara: cu prilejul aniversarii a 20 de ani de la incheierea Tratatului privind cooperarea prieteneasca intre Germania si Romania, ambasada Republicii Federale Germania organizeaza in colaborare cu Romfilatelia un concurs de desen cu tema Prietenie. Asadar aveti posibilitatea sa va sterneti gandurile pe hartie si sa le trimiteti Ambasadei pana la data de 29.02.2012. 

Detalii pe www.bucuresti.diplo.de 


SUCCES!

2 comentarii:

  1. Nu am participat la concurs,desi acum parca regret,dar totusi...
    ...pentru mine prietenii sunt ingeri deghizati in oameni-asa imi place sa spun despre oamenii deosebiti din viata mea,lumea mea este populata de ingeri,oameni care ma motiveaza sa devin un om mai bun,care scot la iveala lucrurile bune si frumoase de care nu sunt constienta...sunt oameni care ma definesc!
    Le multumesc tuturor pe aceasta cale!

    Prietenii mei nu sunt multi,dar sunt nenumarati!(Nichita Stanescu)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos, Ana! Da, ce noroc este omul care are prieteni adevarati! :)

    RăspundețiȘtergere