Faceți căutări pe acest blog

joi, 5 mai 2011

VISUL S-A DESTRAMAT:ANDI TEODOROIU A MURIT!

Acum două zile vă ceream ajutorul pentru Andrei Teodoroiu şi vă spuneam că timpul este scurt. Ieri m-am căznit să fac o cutie de donaţii cu care azi dimineaţă am mers prin şcoală. Am reuşit să conving destul de mulţi elevi dar şi profesori să doneze pentru Andrei. Eram foarte bucuros de acest lucru. Pe culoar însă m-am întâlnit cu o fată de la clasa a IX-a care mi-a dat tragica veste: Andrei a murit! Am rămas înmărmurit. Ştiam că nu avem mult timp la dispoziţie, dar am sperat, ca toţi cei ceilalţi care l-au susţinut, că vom reuşi în timp util să strângem suma necesară. Din păcate destinul implacabil şi-a spus cuvântul…
Nu l-am cunoscut personal pe Andrei, dar sufăr aproape la fel de mult ca şi cum aş fi făcut-o . Sunt convins că familia şi prietenii sunt sfâşiaţi de durere. Este greu de descris în cuvinte ceea ce simţim uneori. Nu am reuşit să-l salvăm pe acest tânăr şi aceasta este greu de acceptat. Imi rămâne însă speranţa că vom face-o data viitoare, pentru altcineva. Inclin să cred că deşi nu am reuşit să-l salvăm pe acest tânăr, efortul tuturor celor care s-au implicat nu a fost în zadar! Ne-am arătat nouă înşine că se poate să ne mobilizăm pentru o cauză bună, putem găsi resursele sufleteşti şi financiare pentru a ajuta un om disperat. Acum nu ne rămâne decât să cinstim memoria lui Andrei şi să înţelegem cât de preţioasă este viaţa şi cât de important este să ne implicăm la timp pentru a salva un om! Dumnezeu să-l odihnească!

4 comentarii:

  1. in astfel de momente cuvintele sunt de prisos...regret sincer pierderea lui Andrei!...mi-ar fi placut sa am ocazia sa-l cunosc personal pe Andrei-as fi avut atatde multe lucruri sa invat de la el!
    Vreau sa cred ca Andrei este acum intr-un loc mai bun,unde nu exista durere si suferinta...DUMNEZEU SA-L ODIHNEASCA IN PACE!:(

    RăspundețiȘtergere
  2. I wish ...he had more time!:((

    RăspundețiȘtergere
  3. I wish we all had had more time... I know we would have saved him ...

    RăspundețiȘtergere
  4. Odihneasca-se in pace!Sper ca vom ajuta pe o alta persoane care are nevoie,inainte de a fi prea tarziu..

    RăspundețiȘtergere